Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:
Brak produktu: chwilowo 0 sztuk na stanie, chcesz zamówić produkt odezwij się na biuro@masterspolska.pl lub zadzwoń na 664 978 788 lub 604 544 788.
Ostatnie sztuki: zostało nam juz tylko kilka sztuk, jeśli chcesz kupić to teraz jest najlepszy moment!
Pełen magazyn: mamy wystarczającą ilość produktów.
Dostepny na zamówienie: jeśli jesteś zainteresowany produktem, to zamówimy go specjalnie dla Ciebie! Prosimy o kontakt biuro@masterspolska.pl lub zadzwoń na 664 978 788 lub 604 544 788.
Już wkrótce dostawa: jeśli chcesz poznać termin dostawy daj nam znać na biuro@masterspolska.pl lub zadzwoń na 664 978 788 lub 604 544 788.
Produkt wycofany: przykro nam, ale już nie sprzedajemy tego produktu.
Wysyłamy informację o stanie realizacji Twojego zamówienia na maila, którego podałeś przy zakupie.
Oczekiawnie na przesyłkę: po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z informacja co u nas kupiłeś. Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić zakup. Zaczynamy realizować Twoje zamówienie! Termin otrzymania paczki to czas wysyłki oraz czas dostawy. Czas wysyłki zależy od dostępności towaru, wybranej formy płatności, a termin dostawy wynika z wybranej formy dostarczenia produktów.
Dostępne formy płatności: możesz wybrać jedno z 2 rozwiązań:
1) Przelew: dokonaj wpłatę podany numer rachunku bankowego, otrzymasz go w automatycznie wygenerowanym e-mailu, potwierdzającym zamówienie. Płatności możesz dokonać przez Internet, w banku lub na poczcie. Jak tylko zaksięgujemy wpłatę lub wyślesz nam potwierdzenie dokonania przelewu, to przechodzimy do realizacji zamówienia.
Numer konta przeznaczony do płatności: 73 1020 1068 0000 1702 0272 7220
2) Szybki przelew elektroniczny: najszybszy i najwygodniejszy i bezpieczny sposób dokonania wpłaty. Współpracujemy z transferuj.pl, gdzie zostaniesz przeniesiony, aby sfinalizować zapłatę. Z listy banków dostępnych w systemie wybierasz swój i realizujesz przelew.
Formy dostawy: oferujemy 3 formy dostawy:
1) Firma kurierska
2) Poczta Polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa),
3) Odbiór osobisty
Współpracujemy z firmą DPD, która posiada wieloletnie doświadczenie, niezawodność i ekonomiczność.
Koszt dostawy swojego zamówienia wyświetli Ci się w podsumowaniu produktów w koszyku, kiedy wybierzesz formę dostawy i płatności.
Odbiór osobisty jest możliwy w Warszawie, przy ulicy Lektykarskiej 32, po uprzednim powiadomieniu nas, że chcesz zgłosić się po zamówienie.
Dane do przelewu:

Masters Polska

73 1020 1068 0000 1702 0272 7220

ul. Lektykarska 32

01-687 Warszawa

Całkowity koszt przesyłki poznasz po złożeniu całego zamówienia i wybraniu formy dostawy. W zależności od ilości zamówionych produktów koszt może ulec zmianie.
Obecnie koszt to 15zł za każde 20kg, z wyłączeniem sytuacji, gdy trwają promocje (Regulamin promocji dostepny jest na www.masterspolska.pl)
Zapraszamy po odbiór zamówień w godzinach 9 – 20 w Warszawie, przy ul. Lektykarskiej 32. Prosimy o kontakt z informacją, że będziesz u nas. Przy odbiorze osobistym nie doliczamy żadnych opłat związanych z transportem.
Oferujemy wiele promocji, z których można skorzystać podpierając się kuponem rabatowym. Ma on forme kodu, które nalezy podać w wyznaczonym miejscu przy koszyku zakupowym. Spowoduje to odliczeniem kwoty rabatu z zamówienia. Kod rabatowy ma swój termin wazności, dlatego zwórć uwage na date zakończenia. Po wygaśnięciu daty niestety nie możesz skorzystać z rabatu.
W przechowalni mozesz dodać produkty, nad którymi sie zastanawiasz. Dostęp mają jedynie zalogowani użytkownicy. Jeśli nie wiesz, czy chcesz kupić dany produkt – dodaj go do przechowalni! Przy kolejnym pobycie w sklepie mozesz łatwo odszukać zapamiętane produkty. W każdym moomencie możesz dodać nowe produkty lub usunąć stare.
Na wszystkie zakupione u nas produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu wybierz opcję „Chcę otrzymać fakturę VAT” przy zamówieniu i podaj dane do faktury. Informacje o fakturze możesz umieścić też w Uwagach („Dodatkowe informacje”). Jeśli adres do wysyłki jest inny niż faktury VAT, zaznacz w formularzu opcje „inny adres wysyłki”. Podaj również dane do wysyłki. Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.
Możesz zmieniać zamówienie do czasu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go pod wskazany adres zmiana jest juz niemożliwa. W celu zmiany adresu, płatności, dostawy, produktów prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Możesz anulować zamówienie do momentu skompletowania zamówienia, jesli zostanie ono przesłane pod wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.
Przy wyborze opcje dostawy przez kuriera, w wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego wraz z linkiem do strony, gdzie możesz śledzić swoją wysyłkę.
Przy odbiorze wysyłki sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeśli zauważysz, że opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, sugerujemy, aby nie przyjmować takiego zamówienia. Polecamy szybki kontakt z nami telefoniczny lub mailowy.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
1) Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opisujesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez nas decyzji).
2) W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
3) Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
4) Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
W razie wątpliwości zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami,  możesz w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, zwrócić towar bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
1) Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
2) Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
3) W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
4) Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.