ZK MANAGEMENT SP ZO.O.
Masters Polska Pasza dla koni
§1
Postanowienia ogólne
1. Sklep internetowy [dalej “Sklep”] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej “Regulamin”].
2. Właścicielem Sklepu jest:
ZK MANAGEMENT SP ZO.O.
Masters Polska
ul. Lektykarska 32
01-687 Warszawa
NIP: 1182242062
tel. 22 833 30 52
adres email: biuro@masterspolska.pl
3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
5. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
6. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
§2
Zamówienia
1. Zamówienia można składać w następujący sposób:
poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,
emailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu,
telefonicznie na numery przeznaczone do składania zamówień, dostępne na stronie internetowej Sklepu w zakładce Kontakt.
2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.
3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
4. Realizacja zakupów promocyjnych możliwa jest jedynie przy wpłacie do 7 dni roboczych od dnia zamówienia.
5. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie w link potwierdzający w mailu przysłanym Klientowi przez Sklep.
§3
Płatności
1. Klient ma do wyboru formy płatności określone w zakładce Formy płatności.
2. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.
3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
§4
Wysyłka towaru
Wysyłka detaliczna
- Dostawa towarów ogranicza się do obszaru RP, odbywa się pod adres wskazany przez klienta w trakcie składania zamówienia.
- Dostawa zamówionych towarów odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej In Post.
- Termin realizacji wynosi od 1 do 15 dni roboczych, licząc od pierwszego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty za złożone zamówienie, chyba, że w opisie produktu podano inny termin realizacji.
- Przelew za zamówienia powinien w tytule zawierać Imię i nazwisko odbiorcy, nr zamówienia lub zamówione towary. W przypadku braku wskazanych informacji w temacie, dostarczenie towaru może się opóźnić.
- W przypadku wyboru płatności za pobraniem (płatność u kuriera przy odbiorze) zamówienie jest realizowane od 1 do 15 dni licząc od pierwszego dnia roboczego po złożenia zamówienia.
- Po opuszczeniu magazynu, sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za zamówiony towar.
- Przy przesyłce kurierskiej zawartość paczki należy sprawdzić w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia towaru należy odmówić odbioru przesyłki, a następnie spisać protokół zawierający wszystkie stwierdzone nieprawidłowości oraz przesłać go na adres biuro@masterspolska.pl.
- Na życzenie klienta firma może udostępnić nr listu przewozowego w celu zweryfikowania statusu doręczenia zamówienia.
- Po upływie 48h od momentu odebrania paczki przez kuriera sprzedający, na życzenie klienta może udostępnić nr listu przewozowego oraz dane przewoźnika realizującego zamówienie w celu weryfikacji statusu przesyłki.
- Po opuszczeniu paczek z magazynu sprzedający nie jest zobowiązany do dalszej weryfikacji statusu przesyłki.
- Koszty dostawy doliczane są do cen nabytych towarów przez klienta. Sklep w każdym momencie może zmienić opcje i cennik dostaw.
- Każdy produkt powyżej 7kg jest liczony jako oddzielna paczka.
Ilość worków | Nasza cena | Waga |
1-14 | Przedpłata 20zł/szt
Pobranie 25zł/szt |
7-260 |
Wysyłka paletowa
- Dostawa towarów ogranicza się do obszaru RP i odbywa się pod adres wskazany przez klienta w trakcie składania zamówienia.
- Dostawa zamówionych towarów odbywa się za pośrednictwem firm kurierskich DPD, DHL lub Fedex i uzależniona jest od wagi palety.
- Termin realizacji wynosi od 5 do 15 dni roboczych, licząc od pierwszego dnia roboczego po złożeniu zamówienia.
- Czas realizacji od momentu odbioru palety przez kuriera wynosi średnio od 2 do 5 dni roboczych.
- Na życzenie klienta firma może udostępnić nazwę przewoźnika oraz nr listu przewozowego palety w celu zweryfikowania statusu doręczenia zamówienia.
- Po opuszczeniu magazynu, sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za zamówiony towar.
- Po opuszczeniu palety z magazynu sprzedający nie jest zobowiązany do dalszej weryfikacji statusu przesyłki.
- Po upływie 48h od momentu odebrania paczki przez kuriera sprzedający, na życzenie klienta może udostępnić nr listu przewozowego oraz dane przewoźnika realizującego zamówienie w celu weryfikacji statusu przesyłki.
- Wysyłki paletowe realizowane są raz w tygodniu, od poniedziałku do środy.
- Przy przesyłce paletowej zawartość wysyłki należy sprawdzić w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia towaru należy spisać protokół zawierający wszystkie stwierdzone nieprawidłowości oraz przesłać go na adres biuro@masterspolska.pl.
Cennik wysyłki paletowej:
Ilość worków | Cena | Waga (kg) |
35-40 | Gratis | max 800g |
15-34 | 200zł | |
Odbiór w sklepie stacjonarnym
- Odbiór towarów jest możliwy w sklepie na ul. Lektykarskiej 32 w Warszawie, od 8:00 do 16:00, od poniedziałku do piątku.
- Klient nie ponosi dodatkowych opłat związanych z odbiorem osobistym.
- Przed planowanym odbiorem należy skontaktować się telefonicznie w celu uzyskania informacji na temat dostępności produktu w sklepie stacjonarnym.
- W sklepie możliwa jest tylko płatność gotówką lub kartą.
- Możliwy jest odbiór towarów opłaconych przelewem po zaksięgowaniu wpłaty.
Dostawa lokalna własnym transportem sklepu
- Sprzedawca realizuje dostawy własnym transportem tylko i wyłącznie na obszarze 50km od siedziby firmy na ul. Lektykarskiej 32 w Warszawie.
- Zamówienia realizowane są w kolejności wpływu zamówień od klienta.
- Czas realizacji po wcześniejszym umówieniu wynosi do 20 dni roboczych, liczony od dnia zaksięgowania wpłaty.
- Czas na poinformowanie o dacie transportu 2-4 dni robocze, od czasu zaksięgowania wpłaty.
- Transport realizowany jest od 15 do 75 worków.
- Cena transportu to 100zł niezależnie od ilości i odległości (z uwzględnieniem pkt.1 i 4).
- Podczas wydawania towaru przez kierowcę, zamawiający zobowiązany jest w obecności sprzedającego dokonać sprawdzenia czy towar nie posiada uszkodzeń oraz czy jest zgodny z zamówieniem.
- Zamawiający zobowiązuje się do obecności pod adresem dostawy w wybranym przez siebie terminie i przedziale godzinowym.
- Dostawca zaczeka na klienta do 15 minut gdy pojawi się pod adresem dostawy w umówionym przedziale godzinowym.
- W przypadku nieobecności kupującego towar wraca do magazynu i trzeba odebrać go osobiście lub opłacić kolejny transport i ustalić nową datę dostawy.
§5
Reklamacje
1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu, na koszt Sklepu, reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.
2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
4. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
§6
Prawo odstąpienia od umowy
1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy.
2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 10 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.
5. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
6. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w ustawie, o której mowa w ust. 1 powyżej.
§7
Ochrona prywatności
1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
2. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo – promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.
3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania,
§8
Własność intelektualna
1. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.
§9
Wejście w życie i zmiany Regulaminu
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
2. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony.
3. Zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu.
4. Informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana Klientowi na adres email wskazany w zamówieniu.
5. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od dnia ich publikacji w sposób określony w ust. 3.
6. Sklep uznaje, iż Klient zaakceptował zmiany regulaminu, jeśli nie wypowiedział umowy do końca upływu okresu wskazanego w ust.